Julafton

Publicerad 2012-12-25 17:15:05 i Livet, Självporträtt,

Ursäkta uppehållet! Har haft fullt upp.
 
Jag hoppas att ni alla hade en jättefin jul!
 
Jag öppnade julklappar som innehöll världens finaste skinnjacka från Zara (från mamma och pappa), pyjamas & lite annat från Gina Tricot (mormor & morfar), parfym Clean Rain (faster och kusiner), trådlös fjärrutlösare till kameran (bror), Spotify Premium (pojkvän), BikBok-presentkort (mormor & morfar), ridbyxor (farmor & farfar) och underkläder (pojkvän). Jag är såå tacksam! Det är mycket mer än jag önskade mig.
Bilder kommer snart!
 
Såhär såg jag ut:
 
Byxor H&M // Skjorta Vero Moda // Armband Snö of Sweden

Kommentarer

Postat av: Caroline Nilsson

Publicerad 2012-12-28 18:17:46

Hej! Just nu har jag en nyårstävling på min blogg där du har chansen att vinna ett hemligt Feelgood-paket, kika gärna in och var med! :)

Direktlänk: http://iamcarro.blogg.se/2012/december/tavling.html

Postat av: bella davis

Publicerad 2013-01-23 16:22:43

hallå där :) fått en bra start på dagen? många kramar

Postat av: idategebo.webblogg.se

Publicerad 2013-04-22 19:21:03

fin blogg!! kika gärna in på min :)

Kommentera inlägget här

Publiceras ej
Tillbaka till bloggens startsida

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv